メモ/memo

PCゲームしたいので10万くらいのPCを買う必要がある。
I want to play games on PC so I need to buy PC which costs about 100k yen.

今のPCは薄型のノートで、2014年モデルのくせに性能がまるで足りない。
My current PC is a slim-type laptop. Although it is 2014 model,It has low performance for me.

ノートはいっそのこと20万超えでスペック最高のやつか、Macbookにしないと不便だ。
そもそも薄型ノートをデスクトップ的な使い方しているのが悪いのだけど。
If I purchase a laptop, I should choose more than 20k yen high performance model,or Macbook.
In the first place,there is a problem that I usually use a laptop like a desktop.

とにかく次はデスクトップ以外ありえない。
Anyway my next PC must be desktop, anyway.

このくらいの精度のない英語でいいので自分の独り言みたいな文章を書いて訳するというのはいいね。
書かないのがなによりも問題なのだ。ぶっぱを極めた結果文法がしょぼいままでも量は書けるようになれるだろ。
Lang8でやれと思われる。実際そうなので精度をすこしだけマシにしてこのあと投稿する。
currentが便利すぎるのが収穫。